Optimalizace příjmení


Brněnští knihomolové si pro nové úlovky hodí k Barvičovi. Co na tom, že název knihkupectví je „Barvič a Novotný“, k Novotnému nikdo nechodí. Snad je to tím, že Novotný je v abecedním pořadí až na druhém místě, spíš to ale bude tím, že Barvič zní přece jen lépe. Barvitěji a hlavně originálněji než Novotný. Holt chcete-li být slavní, musíte se narodit s dobrým příjmením.

To platí dvojnásob v digitalizovaném věku. Kdo chce být vidět, toho musí umět nalézt automatizované vyhledávače, tedy optimalizaci pro vyhledávače. Můžete si najmout tým expertů, kteří vám budou optimalizovat webové stránky, ale kdo vám zoptimalizuje příjmení? Netuším. A přitom je to tak důležité. Podle čeho si vás lidé najdou, když ne podle příjmení. To pak můžete být sebepopulárnější, ale pokud se jmenujete Svěrák, budete se o prvenství ve vyhledávačích dělit s kusem chladného železa. Zatímco Smoljak bude za vodou.

Jágr se bude smát svým, širokým úsměvem, ale co třeba Lucie (neřkuli Věra) Bílá? Pavel Bobek pak může rád pokud se na Google potká jen s králíky z klobouku.

Ale pokud máte pech na příjmení, není třeba věšet hlavu. Když se mohl ve světě prosadit pan Škoda, pak už se není na co vymlouvat.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a comment